معبد اناهیتا

«خداوند باعشق الوهیت هرروح انسانی رادوست می دارد ،و روح هر انسانی در ان عشق الهی زندگی می کند»؛سیمای هنرمند در جوانی

معبد اناهیتا

«خداوند باعشق الوهیت هرروح انسانی رادوست می دارد ،و روح هر انسانی در ان عشق الهی زندگی می کند»؛سیمای هنرمند در جوانی

کنکور قبول نشدم

حالم بده! قبول نشدم می خوام خود کشی کنم طفلک وبلاگم که باز نشده باید بسته شه اه ای خدااااااااااااااااااا! شما چی قبول شدین؟اگه شدین که خوش به حالتون حالا من این یه سالو چه طوری سر کنم؟! می خواستم یه مطلب خوشگل اپ کنم همه ی حسم پریدفردا یه اپ احساسی دارم بیاین یخونین نظرم حتما بدین شاید از دپرسی رد شدن در اومدم
نظرات 4 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:59 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام آناهیتا جون
خوبی؟
ببین اصلا غصه نخور...
به نظر من توی تمام سالهای زندگی آدم...این ۲ سال که بشینی بخونی هیچی نیست
مهم نیست که قبول نشدی..بخون باز یه رشته بهتر قبول شی...فرصت داری...
نگران نباش...
به هیچکسم اهمیت نده...ولی باز تلاش کن...
راستی...مرسی اومدی بهم سر زدی گلممم
هوارت بوسسسس

الهه ی مرگ یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:04 ق.ظ

حالا ما که قبول شدیم به کجا رسیدیم. اصلا خودتو ناراحت نکن . دنیا از آن انسان های سخت کوشه.میدونی فرق خوب و عالی چیه فقط یه ذره تلاش بیشتر.
ممنون میشم اگه بهم سر بزنی.

متشکرم اره مشکل ما ادما اینکی می خوایم بدون تلاش همه چیز داشته باشیمتوم به من سر بزن

سامرند دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.sam_dad.blogfa.com

خودکشی اگه تو ذهنت اومد بکشش ! تو باید زنده بمونی و با خورشید نفس بکشی مطمئن باش اینبار کنکور پشت سرت می مونه و تو جلو میفتی....

کشتمش! جدی نگفته بودم به نظر من کسایی که خود کشی می کنن خیلی بز دلند!(مرصی)

توحید جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://saeed969.persianblog.com

ببین یک نصیحت می گم زندگی شهد گل است زنبور می خوردش آنچه می ماند از آن عسل خاطرات است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد